Powrót do strony głównej

Zarządzanie sprzedażą w dobie spowolnienia gospodarczego

Zarządzanie sprzedażą w dobie spowolnienia gospodarczego


Artykuły

zobacz wszystko
Na zdjęciu przedstawiony jest biznesmen stojący tyłem, a przed nim w pochmurnym tle widoczne są rozprzestrzenione wirusy COVID-19. Grafika ukazuje bezradność ludzi w obliczu kryzysu i braku pewności jutra.

Jak oswoić niepewność?

Zdjęcie ukazuje mężczyznę w garniturze osłaniającego się przed zawieruchą parasolem, który wspina się po rozpadającej się na części strzałce wzrostu. Wokół lata mnóstwo kartek, są grzmoty. Rozpadająca się strzałka pokazuje, że w trudnych sytuacjach nawet stabilny dotychczasowy wzrost może być zagrożony z powodu błędnych decyzji.

Jak NIE zarządzać sprzedażą B2B w czasie pandemii?

Wykres słupkowy pokazujący tendencję malejącą, a nad nim kolejny – punktowy – również pokazujący spadki w sprzedaży. Z boku widoczny wirus COVID-19. Wykresy są analogią do sytuacji gospodarczej w Polsce i na świecie spowodowanej pandemią koronawirusa.

Dział sprzedaży na linii frontu

Metalowy koszyk sklepowy na kółkach, na którego przedniej części nałożona jest maseczka ograniczająca niebezpieczeństwo zarażenia się wirusem COVID-19. Obrazuje to sytuację, jaka panuje w handlu detalicznym i zachowania konsumentów wynikające z pandemii koronawirusa.

Jak COVID-19 zmienia handel?